مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:352023-12-27اجتماعي

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش 6 تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش 6 تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین 7 تا 23 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی تا اوایل روز پنجشنبه در منطقه دانست و افزود: طی این مدت به تناوب وزش باد جنوبی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و پدیده مه و مه آلود شدن هوا در نقاط جلگه ای به ویژه در ساعات شب و اوایل صبح پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه بارشی از فردا خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از ظهر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی به منطقه شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش دما و وزش باد و بارندگی رگباری و رعد و برق و تگرگ مهیاست.

دادرس از کاهش 6 تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد